برخی علاقه ندارند آرامش بر فضای فرهنگی کشور حاکم شود

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی جریان‌ها علاقه ندارند آرامش در فضای فرهنگی کشور حاکم شود و می‌خواهند تلاش‌های دو سال گذشته وزارت فرهنگ در عرصه‌های مختلف را به حاشیه بکشانند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم اظهار داشت:‌ وزیر فرهنگ یکی از وزرای ولایتمدار، انقلابی و پرتلاش کابینه است که بر امور این وزارتخانه مسلط بوده و در حوزه فرهنگ، سینما، تئاتر،‌ حوزه نمایشگاهی، رسانه به خوبی عمل کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون رویدادهای هنری در کشور افزود: این هجمه‌ها فنی نیست بلکه سیاسی و هدایت شده توسط برخی از جریان‌های سیاسی است.

وی با بیان اینکه جریان معاند نیز از ابزار هنر برای مقابله با نظام استفاده می کند، افزود: در فضای بین المللی نیز می بینیم که غرب و رژیم صهیونیستی از ابزار هنر برای توهین به مقدسات و ادیان الهی استفاده می‌کنند.

موسوی درباره جریان‌هایی که در کنسرت‌های موسیقی اختلال ایجاد کرده و سبب بر هم زدن این کنسرت‌ها شدند، خاطرنشان کرد: برخی از جریان‌ها علاقه ندارند آرامش در فضای فرهنگی کشور حاکم شود و می‌خواهند تلاش‌های دو سال گذشته وزارت فرهنگ در عرصه‌های مختلف را به حاشیه بکشانند.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به تازگی در جلسه هیات دولت تاکید کرده است که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری آیین‌های فرهنگی باید مورد احترام همه دستگاه‌ها باشد؛ همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha