۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85146416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک رفاهی به کارکنان شهرداری زنجان به ازای هر فرزند جدید پرداخت می‌شود

زنجان - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تا آنجا که برای شورا امکان داشته باشد از ازدواج آسان حمایت و به کارکنان کمک رفاهی برای تولد فرزند جدید پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید ناصحی‌مقدم روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و با تاکید بر ضرورت فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، عنوان کرد: پاسخ بسیاری از مشکلات اجتماعی و راه حل آنها از طریق ازدواج آسان است.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت که از اولویت‌های کشور است از طریق ازدواج آسان میسر می‌شود، ادامه داد: در بودجه‌های سالانه شورا تا آنجا که امکان دارد به ازدواج آسان کمک می‌کنیم.

ناصحی‌مقدم در ادامه با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار شهروندسپاری، اضافه کرد: نرم‌افزار شهروندسپاری به همت سازمان فاوا طراحی شده است که فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی از این طریق انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این نرم‌افزار نتیجه کاری است که در شهرداری در ۲ سال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: تمامی فرآیندهای شهرسازی زیرپوشش این نرم افزار نیست اما قسمت‌های مختلف آن تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به قانون جوانی جمعیت، گفت: پرداخت کمک رفاهی برای تولد فرزند سوم تعیین تکلیف و در آیین‌نامه کلمه "و بیشتر" اضافه شده است.

حسین حمزه‌لوتبار تاکید کرد: بر همین اساس به فرزند اول یک میلیون تومان، فرزند دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فرزند سوم ۲ میلیون تومان کمک رفاهی پرداخت خواهد شد و براساس نظر شورای شهر به فرزندان سوم به بعد نیز مبلغ ۲ میلیون تومان کمک رفاهی پرداخت می‌شود.

ضرورت داشتن اطلاعات دقیق از مناطق حاشیه شهر برای محرومیت‌زدایی

عضو شورای شهر زنجان نیز در این جلسه، گفت: اگر مدیریت شهری شعارهایی در جهت محرومیت‌زدایی دارد باید برای توجه به حاشیه شهر، اطلاعات درستی داشته باشیم تا بتوانیم محرومیت را از چهره شهر بزداییم.

داود حسنی با بیان اینکه استعفاها برای کاندیدا شدن در انتخابات فروکش کرده است، اظهار کرد: ۲ نفر از اعضای شورا برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی شورا را ترک کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این حوزه یادآور شد: انتظار داریم کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به دنبال انتقاد منصفانه باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha