۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85146526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشته شدن ۴ شهرک‌نشین در عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان+عکس و فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری از کشته شدن چهار شهرک‌نشین و زخمی شدن هفت نفر دیگر بر اثر تیراندازی مجریان عملیات شهادت‌طلبانه در شمال رام الله خبر دادند.

به گزارش ایرنا، چهار نفر از شهرک‌نشینان عصر امروز سه شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که مجری عملیات هنگام تیراندازی چند بار خشاب عوض کرده و این گویای اوج شکست امنیتی برای رژیم صهیونیستی است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهونیستی گزارش داد که مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی، ۳ نفر بودند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حادثه امنیتی «عیلی»، نشست امنیتی فوق العاده برگزار می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از عاملان تیراندازی در محل وقوع حادثه به شهادت رسیده است.

پایگاه خبری عبری زبان ۰۴۰۴ اعلام کرد که تمامی صهیونیست‌های کشته شده در عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفتند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی در حد فاصل نابلس و رام الله دو فلسطینی بودند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که یکی از مجریان این عملیات از محل متواری شده و نفر دوم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

شهید «مهند فالح یوسف شحاده» از شهرک عوریف، یکی از مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی که به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.

۱

مهند

منابع عبری زبان اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو پس از عملیات امروز در شهرک عیلی قرار است جلسه‌ای امنیتی را با حضور مقامات امنیتی و نظامی برگزار کند.

«زوی سوکوت» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب صهیونیست مذهبی پس از این عملیات استشهادی گفت: «به عنوان یکی از اعضای ائتلاف، احساس خفت و خواری می‌کنم، روز به روز مورد حمله قرار می‌گیریم، گویی که گانتس یا ایهود باراک وزیر دفاع (جنگ) هستند».

تیراندازی

گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک گفتند

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که پاسخ حمله جنایتکارانه روز گذشته دشمن صهیونیستی به جنین و تعرض شب گذشته اشغالگران به مسجد الاقصی خیلی زود با عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی داده شد.

قاسم تصریح کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که دشمن گمانش را هم نمی‌کند، به آن ضربه وارد می‌کنند.

وی اظهار داشت که خیزش و انتفاضه بزرگ و بی‌وقفه ملت فلسطین تا تحقق اهداف این ملت اعم از آزادی و استقلال ادامه خواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز عملیات قهرمانانه امروز در شهرک عیلی را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات ضد صهیونیستی، پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین بود.

«ولید العوض» عضو دفتر سیاسی حزب مردمی برای آزادی فلسطین گفت: عملیات قهرمانانه امروز در شهرک عیلی حامل یک پیام مهم است مبنی بر اینکه ملت فلسطین در پاسخ به جنایت روز گذشته دشمن صهیونیستی در جنین و تجاوزات مستمر و بی‌وقفه علیه فلسطینیان تعلل نخواهد کرد.

پخش شیرینی در پی عملیات «عیلی»

پس از عملیات قهرمانانه در شهرک «عیلی» و هلاکت ۴ صهیونیست، فلسطینیان در مساجد جنین تکبیر گفتند و در نوار غزه شیرینی پخش کردند.

پس از این عملیات ضد صهیونیستی، در اردوگاه برج البراجنه پناهندگان فلسطینی در لبنان نیز حلوا و شیرینی پخش شده است.

پخش شیرینی

در شهر رام الله نیز مردم فلسطین به دلیل خوشحالی از عملیات قهرمانانه امروز در نزدیکی شهرک عیلی، شرینی توزیع کردند.

پخش شیرینی در فلسطین

واکنش نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به عملیات استشهادی در شهرک «عیلی» گفت که «همه گزینه‌ها برای هر کسی که بخواهد اسرائیلی‌ها را هدف قرار دهد باز است و ما به مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد».

شهادت دومین مجری عملیات تیراندازی در شهرک عیلی

منابع محلی اعلام کردند که خالد مصطفی صباح دومین مجری عملیات تیراندازی در شهرک عیلی در درگیری با نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در شهر طوباس به شهادت رسیده است.

این جوان فلسطینی از ساکنان شهرک عوریف در جنوب نابلس است.

منابع عبری زبان گفته‌اند که سومین مجری عملیات عیلی هم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده و از محل گریخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha