۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85146566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سون هیونگ مین، طعمه بعدی الاتحاد و عربستان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبر: 85146566
سون هیونگ مین، طعمه بعدی الاتحاد و عربستان

تهران- ایرنا- عربستان سعودی در ادامه فعالیت بی‌سابقه در بازار نقل و انتقالات و جذب ستاره‌های دنیای فوتبال، پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به ستاره کره‌ای تاتنهام داد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان مدعی شد که باشگاه الاتحاد عربستان برای عقب نماندن از سایر باشگاه‌های متمول عربستانی در کورس جذب ستاره‌ها، به سون هوینگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس پیشنهاد اولیه‌ای به مبلغ حدود ۶۰ میلیون یورو به‌علاوه آپشن‌، داده است.

به نوشته ای‌اس‌پی‌ان، پیشنهاد الاتحاد نخستین پیشنهاد نبوده و قابل افزایش نیز هست و تمام این تحولات درحالی است هیونگ مین، تا سال ۲۰۲۵ با تاتنهام قرارداد دارد.

به گفته منابع این شبکه تلویزیونی، باشگاه الاتحاد برای مذاکره، پیشنهادی شخصی به سون داده و تیم عربستانی امیدوار است تا ستاره تیم ملی کره جنوبی را متقاعد کند.

بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال به النصر، کریم بنزما، مهاجم سابق رئال مادرید و انگولو کانته، هافبک فصل گذشته چلسی به الاتحاد کوچ کرده‌اند و هیونگ مین می‌تواند با حضور در لیگ عربستان هم‌بازی آنها شود.

هیونگ‌مین فصل درخشانی را به همراه تاتنهام سپری کرد و در ۴۷ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند. مرد کره‌ای پس از پیوستن از بایرلورکوزن به تیم انگلیسی در تابستان ۲۰۱۵، در مجموع در ۳۷۱ بازی با پیراهن تاتنهام، ۱۴۵ گل به نام خود ثبت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha