رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح، پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های آمریکا است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: رونمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک هایپرسونیک فتاح، پاسخی عملی به جنگ ترکیبی و یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکاست.

به گزارش ایرنا سردار احمد خادم سیدالشهداء سه شنبه در یادواره صمیمانه سردار شهید مدافع حرم "حاج هادی کجباف" اظهار کرد: افتخار می کنم که در دوران دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها در کنار سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حاج هادی کجباف، شهید هلیسایی و دیگر شهدای محور مقاومت حضورر داشتم.

وی با بیان اینکه منطق شهدا در عین مردم داری، منطق مقاومت و عدم سازش با دشمن است افزود: توانمندی دفاعی امروز انقلاب اسلامی ایران، حاصل جانفشانی شهدای گرانقدری چون سردار کجباف است.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا بیان کرد: رونمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک هایپرسونیک فتاح، پاسخی عملی به جنگ ترکیبی و یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکاست.

وی افزود: تسلیم نشدن در برابر دشمن را از سرداران شهیدی همچون مجید بقایی آموختیم. زمانی منتظر دریافت سیم خاردار بودیم اما اکنون به لحاظ موشکی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم و این برکات در پرتو گفتمان مقاومت حاصل شد.

سردار خادم سیدالشهدا به ویژگی‌های اخلاقی، مردم داری، صبر و استقامت سردار شهید حاج هادی کجباف اشاره کرد و گفت: تا زمانی که در مسیر انقلاب و اسلام باشیم و با عفت و پاکدامنی و ترویج فرهنگ ایثار برای اعتلای کلمه الله جهاد کنیم، خون مطهر شهدا ضامن بقای میهن و انقلاب اسلامی است.

گفتنی است یادواره و تجلیل از خانواده معظم سردار شهید مدافع حرم حاج هادی کجباف با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا و جمعی از مدافعین حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

سردار حاج هادی کجباف در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ در راه دفاع از حرم، طی عملیاتی در منطقه «بصر الحریر» واقع در کشور سوریه به فیض شهادت نائل گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha