دستگیری ۱۱۱ نفر در حوزه جرایم مبارزه با موادمخدر در سمنان

سمنان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: ۱۱۱ نفر در حوزه جرایم مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح آرامش پلیس در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید امیرحسین موسوی شامگاه سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در راستای مبارزه با خرده فروشان و پاکسازی نقاط آلوده ، طی پنج روز بازرسی از منازل خرده فروشان با عنوان " طرح آرامش " در استان به اجرا درآمد که موجب دستیابی به توفیقات خوبی در زمینه دستگیری خرده فروشان شد.
وی اضافه کرد: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان سمنان در راستای طرح آرامش پلیس متلاشی، سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و مقادیری انواع موادمخدر کشف شد که همگی متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند .


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خاطرنشان کرد : هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی ، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و مردم عزیز می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح آرامش یکی از طرح‌های برنامه‌ریزی شده از سوی پلیس برای ارتقای امنیت جامعه با دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است.
سمنان جزو استان‌های بدون معتاد متجاهر است.
میانگین شیوع اعتیاد در استان بر ‌پایه اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر پایین‌تر از میانگین کشوری و حدود ۳۳ و هفت دهم درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha