۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۹
کد خبر: 85146737
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تصادف ۲ موتورسیکلت در تربت‌جام ۲ فوتی برجای گذاشت

مشهد- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده تربت جام - سمیع آباد ۲ فوتی برجا گذاشت.

سعید قنبری شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی برقراری تماس با مرکز ارتباطات اورژانس تربت جام در ساعت ۱۹ مبنی بر وقوع حادثه ترافیکی بین 2 دستگاه موتور سیکلت در جاده تربت جام _ سمیع آباد در محدوده فرعی میش مست، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه سمیع آباد به محل حادثه اعزام گردید.
وی گفت: این حادثه 2 مصدوم داشت که متاسفانه یکی از مصدومین به علت شدت صدمات وارده در صحنه حادثه و قبل از رسیدن پرسنل اورژانس فوت کرد.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام اظهار داشت: مصدوم دیگر که دچار صدمات متعدد و شدید شده بود و تحت احیا قلبی ریوی قرار گرفت در نهایت به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شد اما با وجود تلاش عوامل درمانی این مصدوم نیز به دلیل شدت جراحات فوت شد.

شهرستان های مرزی تربت جام و صالح آباد به ترتیب در ۱۷۰ و ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده است.

در مجموع ۳۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha