۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85147067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان مشارکت شهروندان کرجی در پرداخت مطالبات مدیریت شهری ۲ برابر شد

کرج - ایرنا- معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج اعلام کرد: میزان مشارکت شهروندان کرجی برای پرداخت مطالبات مدیریت شهری و کمک به اجرای پروژه های عمرانی این کلانشهر طی سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ برابر شده است.

به گزارش ایرنا، "علی سلطانی مقدم" روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: امسال یک هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان درآمد وصولی داشتیم که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۷۲۱ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: افزایش سطح درآمدهای مدیریت شهری نقش موثری در پیشبرد برنامه های عمرانی به ویژه ۲ پروژه کلان قطار شهری و آزاد راه شمالی کرج دارد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: تلاش ها براین است تا با وصول مطالبات مدیریت شهری ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و کمک به سایر نیازهای شهری کرج شتاب گیرد.

سلطانی مقدم با قدردانی از اعضای شورای شهر که با تصویب لوایح شهرداری بستر لازم را برای شکوفایی مجموعه مدیریت شهری فراهم کرده‌اند، گفت: به طور قطع دستیابی به رکوردهای درآمدی وظیفه مدیران شهری را برای کار و تلاش بیشتر و خدمت به شهروندان دوچندان می‌کند.

اکنون تکمیل ۲ پروژه خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه و آزاد راه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر از مهمترین مطالبات شهروندان کلانشهر کرج است.

پروژه خط ۲ قطار شهری کرج از سال ۱۳۸۵ کلید خورد که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این پروژه حفاری و ۶.۵ کلیومتر آن تجهیز و به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

همچنین پروژه آزاد راه شمالی کرج از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و اکنون ۷۸ درصد پیرشفت فیزیکی دارد. با افتتاح این پروژه ، ترافیک آزاد راه شهید همت در شرق کرج به سمت آزاد راه کرج - قزوین در غرب این کلانشهر هدایت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha