۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85147204
T T
۶۸ نفر

برچسب‌ها

۶۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در البرز جمع آوری شدند

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از جمع آوری ۶۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد مدرک اقامتی قانونی دراین استان خبرداد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، " سیروس دهقان شیری " روز چهارشنبه در حاشیه طرح مشترک اعمال قانون کارفرمایان خاطی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز البرز افزود: به همراه نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف مرکز استان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با حضور در بازار پاسارگاد و میدان تره بار نسبت به جمع آوری اتباع غیرمجاز اقدام شد .

وی ضمن اشاره به جمعیت بالای اتباع غیرمجاز یکی از کشورهای همسایه در استان البرز گفت: این معضل علاوه بر فشار به منابع و امکانات محدود استان، مشکلات عدیده ای برای مردم به وجود آورده است.
دهقان شیری افزود: عدم توجه کارفرمایان به قوانین دلیل اصلی مهاجرت اتباع خارجی غیرمجاز به استان البرز است که علاوه بر تامین شغل، مسکن آنان را نیز تامین می کنند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خاطر نشان کرد: این گشت های شناسایی با هدف اصلاح رویه غلط گشت های مشترک و شناسایی اتباع غیرمجاز فاقد پروانه کار معتبر در استان البرز تشکیل شده و همچنان ادامه خواهد داشت.
طرح مشترک اعمال قانون کارفرمایان خاطی و جمع اوری اتباع خارجی به صورت ضربتی در بازار پاسارگاد و میدان تره بار ۲۰ غرفه کرج اجرا شد که از اجرای این طرح بسیاری از مردم با ابراز رضایت از مجریان آن تشکر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha