پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین و ارزان‌ترین روش دفاعی برای حراست از مراکز حیاتی کشور است

گرگان- ایرنا- فرماندار آزادشهر با بیان اینکه پدافند غیرعامل استحکام ساخت درونی کشور است، گفت: پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین و ارزان‌ترین روش دفاعی که کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های ملی و مراکز حیاتی حساس، مهم و پایداری ملی را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، سیدجواد کریمی در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیر عامل شهرستان که با حضور نماینده اداره کل پدافند و مدیران برگزار شد با بیان اینکه پدافند غیرعامل تهدیدات نوین دشمنان را شناسایی می‌کند، اظهار کرد: امروزه شیوه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مردم و کشور تغییر کرده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل مثل مصونیت‌سازی بدن انسان است از درون ما را مصون می‌کند، افزود: پدافند غیر عامل یک اصل برای همیشه خواهد بود چراکه پدافند غیرعامل ضمن شناسایی تهدیدات نوین دشمن، اثر تهدید را کاهش می‌دهد.

فرماندار آزادشهر با اینکه امروزه درگیر جنگ سایبری هیبریدی و ترکیبی هستیم، خاطرنشان کرد: امروز شیوه دشمنان برای ضربه زدن تغییر یافته و از بخش‌های نظامی به حوزه‌های سایبری، بیولوژیک، اقتصادی بیوتروریسم، جنگ روانی و فرهنگی انتقال یافته است‌.

پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین و ارزان‌ترین روش دفاعی برای حراست از مراکز حیاتی کشور است

کریمی با بیان اینکه پدافند غیرعامل استحکام ساخت درونی کشور است، افزود: پدافند غیرعامل اثربخش‌ترین روش دفاعی است که ضمن کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های ملی و مراکز حیاتی حساس و مهم، پایداری ملی را به همراه دارد.

فرماندار آزادشهر وظایف روسای ادارات در خصوص پدافند غیرعامل مهم و ضرورت انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط و امکان آسیب‌پذیر، آموزش و اجرای دوره‌های عمومی پدافند در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha