۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85147294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا اوایل هفته آینده مواج است

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85147294
خلیج فارس تا اوایل هفته آینده مواج است

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی با وزش بادهای شمالی خلیج فارس تا اوایل هفته آینده مواج و متلاطم است.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی این مدت احتمال خیزش گرد و خاک منطقه‌ای و همچنین نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می‎‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا در برخی ساعت‌ها ۱۶ تا ۴۴ گاهی ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و طی ساعت‌هایی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۵، مد دریا ساعت ۱۰:۲۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۵ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر برازجان با ۴۶، اهرم و خورموج با ۴۴ و شهرهای دیلم و جم با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha