امکانات ورزشی شرکت‌ها و نهادهای اهواز در اختیار عموم مردم قرار گیرند

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: شرکت‌ها و سازمان‌ها مکلف هستند که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، امکانات ورزشی خود را در اختیار عموم مردم قرار دهند.

به گزارش ایرنا سیدمجید صالحی روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش اهواز اظهار کرد: به مناسبت هفته ازدواج برنامه‌های متنوعی از جمله تجلیل از فعالین عرصه ازدواج و خیرین و برگزاری جشن ازدواج چندین زوج در دستور کار است.

وی با اشاره به آیین ازدواج بیش از ۲۰۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با همت شهرداری افزود: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، ستاد ساماندهی امور جوانان جلسات خود را تشکیل داده و برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است.

معاون فرماندار اهواز گفت: موضوع ازدواج در کنار اشتغال یکی از مهمترین موضوعات مربوط به جوانان است و انتظار داریم تمامی مسئولان در تسهیل این امر مقدس تلاش کنند.

وی به طرح اوقات فراغت تابستان در اهواز اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود فعالیت‌های اوقات فراغت شهرستان نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته باشد و زمینه فعالیت نوجوانان و جوانان فراهم شود.

صالحی گفت: طرح اوقات فراغت همواره مورد تایید فرمانداری‌ها است و معتقدیم این طرح باید در مناطق کم‌برخوردار به خوبی اجرایی شود.

وی افزود: شرکت‌ها و سازمان‌ها مکلف هستند که امکانات ورزشی خود را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، در اختیار عموم مردم قرار دهند.

معاون فرماندار اهواز با اشاره به اینکه شهرداری‌ها و دیگر نهادهای مرتبط در بحث اوقات فراغت باید همت بیشتری به خرج دهند، گفت: برنامه‌های مربوط به اوقات فراغت باید شامل همه جوانان و اثربخش و شوق‌آفرین باشند تا زمینه رشد و تعالی بیشتر جوانان را فراهم کند.

وی به هفته مواد مخدر و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: روز شنبه همایشی درخصوص مواد مخدر با حضور استاندار و مسئولان استانی در اهواز برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به صعود تیم استقلال خوزستان به لیگ برتر و علاقه جوانان استان به فوتبال اظهارکرد: خوزستان سرشار از جوانان مستعد است که باید همه امکانات برای شکوفایی هرچه بیشتر آنها فراهم شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های مهم دولت، بحث جوانی جمعیت است که جلسات آن در فرمانداری برگزار می‌شود.

معاون فرماندار اهوعز گفت: تسهیلاتی برای این موضوع در نظر گرفته شده و امیدواریم دیگر دستگاه‌های استان به این مورد توجه خاصی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha