اجرای طرح امنیت محور در قصرشیرین در راستای پیشگیری از وقوع جرم است

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی قصرشیرین از اجرای طرح امنیت محله محور برای پیشگیری از جرم در این شهرستان و با همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه صاحبان رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «ایمان مرادی» روز چهارشنبه در جلسه ای با حضور فعالان شبکه های اجتماعی و رسانه های قصرشیرین با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی برای مراقبت های پیشگیرانه ناجا، افزود: رسانه ها زبان گویای مردم و مسوولان هستند که در حوزه مطالبه گری ایفای نقش بسیار خوبی دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به تاثیرپذیری مردم از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید با هوشیاری مطالب بارگذاری شود از این رو می توان گفت که فضای مجازی یکی از موثرترین راه های ارتقای امنیت و مقابله با جرایم است که با استفاده از این بستر می توان راه کاری های پیشگیری از وقوع جرایم از جمله سرقت و کلاهبرداری های اینترنتی و مزاحمت های خیابانی، خودرویی و موتوری را به مردم آموزش دهیم.

فرمانده انتظامی قصرشیرین در ادامه گفت: برای اجرایی کردن امنیت محله محور علاوه بر حضور پررنگ رسانه ها نیازمند مشارکت افراد با نفوذ و معتمد هستیم تا بتوانیم در راستای ایجاد امنیت در محلات گامی مهم برداریم.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای تخریب باورها و اعتقادات دینی ما به کار گرفته است، افزود: یکی از ابزارهای دشمن برای رسیدن به مقاصد شومش استفاده از فضای مجازی است که بالابردن سطح آگاهی مردم باعث ناکامی دشمن در رسیدن به نیات سوء و مقاصد شومش می شود.

فرمانده انتظامی قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی در سطح دنیا مثال زدنی است و از این رو دشمن درصدد اختلال و ضربه امنیتی است که یکی از این راه ها کم رنگ نمودن حجاب است که برای مقابله با نقطه های دشمن نیازمند مشارکت همگانی رسانه ها، مردم و افراد با نفوذ و فعالان فضای مجازی و متولیان فرهنگی هستیم.

وی گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است از این رو هرکسی با هر تخصص و هر دانشی می تواند برای تقویت امنیت کمک کند.

او به تمام افرادی که قصد ناامنی در جامعه را دارند هشدار داد چشمان تیزبین پلیس در کمین آن ها است و ناجا با تمام توان با این گونه افراد برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

در این نشست شرکت کنندگان به بیان راهکارهایی برای مشارکت هرچه بیشتر با ناجا پرداختند.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha