۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85147504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت های نفت و گاز به مسوولیت های اجتماعی در ایلام عمل نمی کنند

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام ، مهران ، هلیلان ، ایوان ، چوار ، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی از عمل نکردن شرکت های فعال حوزه نفت و گاز به مسوولیت های اجتماعی تعیین شده در این استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در نشست با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به ضریب محرومیت بالای استان اظهار داشت: شرکت های نفت و گاز مسئولیت های اجتماعی را پرداخت نمی کنند.

وی افزود: بعد از ۱۴ سال هنوز استان های نفت‌خیز از سهم درآمدهای نفتی محروم هستند.

نماینده مردم ایلام با اشاره به اینکه باید باز توزیع سهم اعتبارات نفت و گاز به استان های نفت خیز اختصاص یابد، تاکید کرد: اگر این اعتبارات به استان تزریق شود، بسیاری از مشکلات حل می شود.

بسطامی با تقدیر از قرار گرفتن آبدانان زیر نظر بنیاد مستضعفان یادآور شد: میزان محرومیت در آبدانان هشت است که باید در جهت کمک کردن این فاصله گام های جدی برداشته شود.

نماینده مردم ایلام گفت: دیدگاه ها به ایلام باید بر اساس محرومیت های استان باشد ، چراکه در بسیاری از حوزه ها با استان های برخوردار فاصله عمیقی داریم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بزرگی در استان در بخش نفت و گاز و پتروشیمی وجود دارد، گفت: باید از این ظرفیت ها برای توسعه منطقه استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha