۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85147512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه حلقه اصلی جهاد تبیین در جامعه است

کرج – ایرنا – دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز با تاکید بر نقش تأثیرگذار رسانه در تقویت و ترویج جهاد تبیین در سطح جامعه، گفت: رسانه حلقه اصلی در این موضوع است.

«سعید جابری انصاری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف و همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در راستای مسوولیت اجتماعی آنان بر مبنای گفتمان امید است.

وی اظهار کرد: شفاف سازی و اقناع سازی افکار عمومی در موضوعات مرتبط با امید آفرینی مورد توجه جدی شورای اطلاع رسانی خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: فرصت سازی از حوزه رسانه برای بیان دستاوردهای دولت در استان با تعامل گسترده با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت آنان برای توجه افکار عمومی در حوزه‌های مختلف نیز مد نظر خواهد بود.

جابری انصاری بر نقش شورای اطلاع‌رسانی به عنوان شورای اثرگذار در مسیر امیدآفرینی برای ایجاد نشاط، انگیزه و امید در جامعه تاکید کرد و افزود: بایستی با استفاده از ظرفیت رسانه راهکارهای مناسب در جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته ارایه شود زیرا دشمن در این حمله جدید خود به جبهه انقلاب اسلامی، جنگ روایت ها را به راه انداخته است.

وی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی می تواند با رصد و پایش مسایل استان واقع بینانه مباحث و عملکردها را بیان کند و در کنار رسانه رسالت خود را ایفا کند.

در همین راستا دبیر شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم روز گذشته در حکمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز را به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی در استان البرز منصوب کرد.

در حکم "سپهر خلجی" خطاب به جابری انصاری آمده است: به استناد ماده هفت آیین نامه چگونگی تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت موضوع تصویب نامه شماره 151478/ت 60364 ه مورخ 1401/8/22 هیات وزیران به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز» منصوب می شوید.

فعال کردن ظرفیت این شورا به عنوان ستاد سیاستگذاری، برنامه ریزی، انسجام بخشی و رصد حوزه اطلاغ رسانی استان، علاوه بر هماهنگی و هم افزایی همدلانه و مسوولانه اعضا، نتیجه پیگیری و اهتمان دبیرخانه شورا خواهد بود.

انتظار است شورای اطلاع رسانی استان با برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات، منجر به تحول در حوزه اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی هنرمندانه در سطح استان شود.

رسانه حلقه اصلی جهاد تبیین در جامعه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha