۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85147726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ اوباش سابقه دار نظرآباد البرز دستگیر شدند

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبر: 85147726
۶ اوباش سابقه دار نظرآباد البرز دستگیر شدند

کرج - ایرنا -فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۶ اوباش سابقه دار در یک عملیات ضربتی توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در شهرستان نظرآباد در این استان خبرداد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" اظهار کرد : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل واوباش سابقه دار در نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی سه تیم عملیاتی سریعاً در محل حاضر و ۶ اوباش نامی دستگیر شده و چهار تیغه سلاح سرد از آنان کشف کردند.

هداوند با بیان اینکه ایجاد مزاحمت و یا سلب آسایش عمومی شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۴ فقره سرقت در ساوجبلاغ

۶ اوباش سابقه دار نظرآباد البرز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری ۲ نفر از سارقان اماکن خصوصی با ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی " گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: پس از آغاز تحقیقات، کارآگاهان با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه این سارق شناسایی شده با هماهنگی مقام قضائی در خرمدشت کرج دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شد.

وی بیان کرد : متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود و در بازجوئی های ماموران به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان ساوجبلاغ با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha