۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 85147741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۲ ثوب انواع البسه قاچاق در قشم کشف شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 85147741
۲۴۲ ثوب انواع البسه قاچاق در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: ۲۴۲ ثوب انواع لباس خارجی قاچاق در این شهرستان مرزی کشف و از ورود آنها به بازار داخلی جلوگیری شد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی هرمزگان، سرهنگ صفر متاجی اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در راستای جلوگیری از ورود غیرقانونی کالا و کنترل مرز، در حال گشت زنی و کنترل نوار مرزی موفق شدند از ورود این تعداد البسه زنانه قاچاق به مرزهای کشور جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: کارشناسان امر ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۷۲۶ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم با تاکید بر اینکه قاچاق در هر زمینه و نوع آن عملی بسیار ناپسند و غیر قانونی است، گفت: می طلبد همگان دست به دست هم داده تا با این پدیده شوم مقابله و برخورد کنیم.

به گزارش ایرنا، خلیج فارس با گستره نزدیک به ۲۳۷ هزار و ۴۷۳ کیلومتر مربع بین ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ واقع شده است.

استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی از سواحل شرق استان (جاسک) در دریای عمان تا سواحل نیلگون خلیج فارس در شرق استان (پارسیان) و برخورداری از جزایر ۱۴ گانه خلیج فارس، یکی از مهم ترین و راهبردی ترین استان های ایران است.

جزیره قشم با مساحتی معادل هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین جزیره‌ خلیج فارس شناخته می شود.

این جزیره تا ساحل بندرعباس حدود ۲۰ کیلومتر فاصله داشته و دارای طول جغرافیایی ۸۸/۵۵ درجه و عرض جغرافیایی ۸۹/۲۹ درجه می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha