۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85147792
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۶۷۳ نفر سهمیه استخدام در آموزش و پرورش خوزستان است

اهواز - ایرنا - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سهیمه استخدامی آموزش و پرورش خوزستان از محل آزمون امسال ۱۶۷۳ نفر است، گفت: سه برابر ظرفیت اعلام شده داوطلب برای مرحله ارزیابی دعوت شده است.

به گزارش ایرنا سید بهروز موسوی بهبید امروز چهارشنبه در گردهمایی مسئولان امور اداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان بیان کرد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی ماده ۲۸ اعلام شده است و داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله باید در بازه زمانی مشخص و بر اساس اطلاعیه‌هایی که به زودی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.gov.ir اعلام می‌شود مراجعه کنند.

وی گفت: مکان‌های ارزیابی داوطلبان در متن اطلاعیه اعلام می‌شود و فرآیند تحویل مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی در این مرحله انجام می‌گیرد.

وی گفت: ارزیابی‌های تخصصی و گزینش از ۶ تیرماه در استان خوزستان آغاز خواهد شد و بر اساس جدول زمان‌بندی و به ترتیب حروف الفبا داوطلبان به مکان های اعلامی در اطلاعیه مراجعه خواهند کرد.

موسوی افزود : قانون مداری؛ عدالت محوری در گزینش و انتخاب بهترین و اصلح‌ترین افراد برای شغل مقدس معلمی در ارزیابی‌های تخصصی در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان است.

در حال حاضر جمعیت فرهنگیان استان‌۷۰ هزار نفر است.

خوزستان ۱۰ هزار نیروی معلم کمبود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha