۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85147867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادعای  ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص حمله پهپادی به خودروی غیرنظامیان فلسطینی
پهپاد هرمز رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا-ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در بیانیه‌ای با تأیید حمله پهپادی به یک خودروی نظامی فلسطینی مدعی شد که این یک گروه مسلح بودند که پس از حمله به ایست و بازرسی هدف قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، در ادامه این بیانیه ادعا شده است که این افراد به ایست و بازرسی منطقه "الجلمه" در نزدیکی جنین شلیک کرده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعای خود آورده است: با یک پهپاد، سرنشینان یک خودرو را هدف قرار دادیم که به این ایست و بازرسی شلیک کرده بودند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیروهای اشغالگر صهیونیست از ورود کادر درمان و امداد و نجات برای رسیدن به محل حمله پهپادی به خودروی فلسطینی‌ها در الجلمه خودداری می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: این گروه که هدف قرار گرفت، دست به عملیات تیراندازی به شهرک‌های اسرائیلی در شمال کرانه باختری و شهرکنشینان در جنین می‌زده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد خودرویی که در جنین توسط پهباد صهیونیستی هدف قرار گرفته شد، ۵ سرنشین داشته است.

پیشتر نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از عملیات ترور چند مبارز مقاومت در جنین بوسیله پهباد خبر داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که این نخستین تروری است که از سال ۲۰۰۵ در کرانه باختری و از راه هوا صورت می‌گیرد.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که عملیات ترور مبارزان فلسطینی در جنین بوسیله یک فروند پهباد "هرمز ۴۵۰" انجام گرفته است.

گزارش‌های غیر رسمی از شهادت یکی از نیروهای مقاومت در حمله رژیم صهیونیستی به این خودروی فلسطینی خبر می‌دهند.

این حمله جنایتکارانه پس از آن روی می‌دهد که شهرک نشینان تندرو و مسلح صهیونیست امروز (چهارشنبه) در ادامه وحشیگری خود به شهرک «ترمسعیا» در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینی‌ها کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «عمر قطین» جوان ۲۷ ساله در حین مقابله و مبارزه با شهرک نشنیان در ترمسعیا واقع در شمال شرق رام الله به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha