دبیر ستاد اربعین استان تهران: نیازمندی زائران در نجف امکان سنجی شد

شهرری - ایرنا -   دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران گفت: امکان سنجی وضعیت نیازمندی ها و بازدید از انبارهای شهر نجف برای برآورد وضعیت موجود جهت ارائه خدمات به زائران اربعین انجام شده است.

به گزارش ایرنا از خبر روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه ستاد اربعین استان تهران به ریاست سید کمال سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

سادات در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه تردد زائران اربعین حسینی در فصل گرما انجام می‌پذیرد، می بایست تمهیدات لازم برای نصب سایبان ها، وسایل خنک کننده و خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار در اولویت کارها، قرار گیرد.

  وی با اشاره به سفر به نجف ادامه داد: امکان سنجی وضعیت نیازمندی ها در نجف انجام شد، همچنین از انبارهای نجف برای برآورد وضعیت موجود بازدید به عمل آمد.

  مدیرکل امنیتی استانداری تهران خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین اولویت دارد و در این جهت از تمام ظرفیت ها استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، ستاد اربعین این استان به عنوان معین استان ایلام انتخاب شده‌است و  استانداری تهران مسئولیت مستقیم در ساماندهی، اسکان و تامین غذای زائران در شهر نجف را به عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha