همه ظرفیت‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات به‌کار گرفته شود

نوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بامشارکت حداکثری مردم در استان به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز پنجشنبه در نشست بخشداران مازندران در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد شهرستان نور افزود : امروز انتخابات که مسوولیت اصلی و مجری آن وزارت کشور است، در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هم تاکید شده که انتخابات حق الناس است و باید از زوایای مختلف دفاع کرد.

وی اظهارداشت: امروز اگر در فرآیند برگزاری انتخابات و نامزدها عدالت را در نظرم نگیریم حق الناس به گردن ما خواهد بود.

سلگی خاطرنشان کرد: هم اکنون ضمن بهره گیری از ظرفیت های نمایندگان مجلس در عین حال باید مستقل عمل کنیم، نباید دنیای دیگران را آباد و آخرت خود را خراب کنیم.
نکته مهم تر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و نقش بخشداران در این ارتباط بسیار مهم بوده چرا که رفتار مسوولان از جمله بخشداران را نماد دولت می دانند.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد : برای بستر سازی بیشتر مشارکت مردم، بخشداران باید حلقه های میانی مردم را شناسایی کنند و این قشرها خیلی می توانند مشارکت مردم در این عرصه سیاسی را فراهم سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در بخش دیگری با تاکید بر این که امروز باید پرونده زمین خواری و جنگل خواری در مازندران بسته شود، گفت : شما بخشداران باید با هماهنگی مسوولان جهاد کشاورزی و قضایی اجازه ندهند گستره زیادی از اراضی مازندران از بین برود.

سلگی یادآور با تاکید بر این که باید جلوی زمین خواری و فساد گرفته شود، گفت : به طور حتم مسوولانی که در برخورد با پدیده شوم زمین خواری مصمم و جدی هستند آن ها را تنها نمی گذاریم و پشتیبانی می کنیم.

وی ادامه داد : بخشداران حلقه زنجیره برخورد با فساد هستند و امیدواریم این دوران تسلسل به زودی منقطع شود و ابزاری که شما دارید امروز شاید در اختیار معاون وزیر نباشد.

همه ظرفیت‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات به‌کار گرفته شود

معاون سیاسی استاندار مازندران اضافه کرد :نگذارید دهیاری ها به بنگاه معاملاتی تبدیل شود و دستگاه ها فساد ستیز پشتیبان شما هست.

سلگی با بیان این که نشست های آینده بخشداران با توجه به انتخابات پیش رو به صورت منطقه ای برگزار خواهد شد، افزود : شما بخشداران را به عنوان معدل دولت می دانیم آن ارزش هایی که مدنظر دولت است و تبلور آن باید در عملکرد شما بخشداران تجلی پیدا کند.
وی بیان کرد : خدماتی که در دولت انجام می گیرد با همکاری بخشداران انجام می گیرد باید منعکس شود و باید رسانه ای شکل دهند که اکنون در حال تدوین شیوه نامه ها آن هستیم.
وی گفت : باید به هر شکل ممکن خدمات دولت منعکس شود و با مردم گفت و گو کرد و نباید اجازه داده شبکه های بیگانه با فرافکنی و شایعه پراکنی باورها و اعتقادات مردم رانسبت به مسوولان نظام سست کنند.
سلگی اغتشاشات سال گذشته را متاثر از تبلیغات فضاهای مجازی و شبکه ها و رسانه های معاند دانست و افزود : امروز شبکه های بیگانه با بهره گیری از همه ابزارها سعی داشتند با شایع پراکنی ایران را مانند سوریه و دیگر نقاط کنند لذا باید بیش از پیش هوشیار بود.

مازندران ۵۸ بخش و افزون بر سه میلیون نفر جمعیت دارد.
براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha