درخشش و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدا است

قصرشیرین ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: درخشش و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری، جانفشانی و فداکاریهای شهدایی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند از این رو مهمترین وظیفه ما خدمت صادقانه و الگوپذیری از اخلاص شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد نجفی» روز پنجشنبه در آیین عطر افشانی مزار شهدا در یادمان شهدای گمنام قصرشیرین به مناسبت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد شهید بهشتی، افزود: اجرای عدالت و قانون، احکام و حدود الهی در جامعه و برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان از مهمترین وظایف قوه قضاییه است که امروز به برکت نظام اسلامی در جامعه شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی اظهار کرد: مقابله با فساد و تلاش برای عمل به وصیت شهدا و ماندن در مسیر و راه شهیدان عالی رتبه و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب از مهمترین وظایف کنونی ما است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: شهید بهشتی الگوی یک مجاهدی نستوه و عالمی معتقد بودند که خون پاک ایشان و تمام شهدا برای دفاع از آرمان ها و ارزش های والای دین خدا این نظام اسلامی را بیمه کرد.

رییس دادگستری قصرشیرین نیز با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی نتیجه جانفشانی های شهدایی است که عاشقانه از خود گذشتند، گفت: خون پاک شهید بهشتی به عنوان شخصیتی والا و عالمی متعهد و متفکر، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

«فریبرز جلیلیان» همچنین با اشاره به اینکه شهید بهشتی و دیگر شهدای والامقام دستگاه قضا پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کردند، اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا برای تداوم راه شهدای قوه قضاییه و دیگر شهدای گلگون کفن در مسیر احقاق حق مظلومان و بسط و گسترش عدالت گام برداریم.

آیین معنوی عطرافشانی مزار شهدای گمنام در یادمان شهدای قصرشیرین روز پنجشنبه با حضور سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اداری و شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha