گلستان از استان‌های پیشرو در اقدامات و فعالیت‌های قضایی است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: اقدامات و فعالیت‌های دستگاه قضا، دادگستری و دادستانی در استان گلستان به عنوان «سرزمین برادری» و رنگین کمان اقوام ایران زمین بگونه‌ای بوده که رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته و این استان را جزو استان‌های پیشرو در اقدامات و فعالیت‌های قضایی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه طی پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: تاریخ جمهوری شکوهمند اسلامی سرشار است روزها و لحظه‌هایی است که به هر کدام به تنهایی گواهی ارزشمند بر مظلومیت مردان و زنانی دارد که در مسیر عقیده و دفاع از آرمان‌های انقلاب، آماج حملات دشمنان قسم‌خورده این سرزمین قرار گرفته‌اند.

این پیام می‌افزاید: هفته قوه قضائیه یادآور شهادت ۷۲ عزیزی است که در تیرماه سال ۱۳۶۰ به دست منافقین کوردل در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و گواهی بر قربانی بودن جمهوری اسلامی در امر تروریسم محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از پیام خود تاکید شد: بی‌تردید نامگذاری این زمان به نام هفته قوه قضاییه اقدامی ارزشمند بوده است و نشان از اهمیت جایگاه قضا در جمهوری اسلامی دارد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان هفته قوه قضائیه را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می‌کنیم و صمیمانه از تلاش‌های این مجموعه در مسیر رفع مشکلات استان اعم از کمک به گره‌گشایی پروژه‌های کلان، رفع موانع تولید و زمینه‌سازی برای موفقیت دولت و نظام برای ارتقا رضایت‌مندی مردم تقدیر می‌کنم و بر این باورم که در سایه وحدت و اتحاد موجود می‌توانیم شاهد پیشرفت و توسعه گلستان باشیم.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و یک‌هزار و ۷۵ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha