۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85148314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین شورای عالی ورزش در خراسان‌شمالی تشکیل شد

بجنورد- ایرنا- نخستین نشست شورای عالی ورزش خراسان‌شمالی امروز(پنجشنبه) با حضور استاندار، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی در استان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در این نشست، اظهار کرد: برای اولین بار است که بعد از ۱۹ سال شورای عالی ورزش در خراسان شمالی با حضور مدیران مرتبط با ورزش و روسای هیات های ورزشی برگزار می شود.

غلامرضا شاکری کوشکی افزود: هدف از تشکیل این شورای ورزشی، توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی و رفع مشکلات ورزشکاران استان است.

به گفته وی؛ بی توجهی مسوولان و مدیران سابق استان دلیل وقفه ۱۹ ساله در تشکیل شورای عالی ورزش خراسان شمالی است.

وی بهره گیری از ظرفیت ادارات برای توسعه ورزش در استان از دیگر اهداف این شورا دانست و گفت: تشکیل شورای عالی ورزش در استان از ظرفیت‌های مهم در راستای بحث توسعه ورزش است که با پیگیری های استاندار خراسان شمالی شاهد تشکیل آن هستیم.

شاکری کوشکی تصریح کرد: بی تردید با برنامه ریزی هدفمند و سیاستگذاری در این شورا به زودی شاهد تحولی در ورزش خراسان شمالی خواهیم بود.

خراسان شمالی با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۹ هیات ورزشی فعال است که ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha