۱۲۲ مرکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاههای کشور فعال است

سبزوار-  ایرنا- مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در راستای ارتقای سلامت اجتماعی دانشجویان در ابعاد مختلف، ۱۲۲ مرکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه‌های کشور فعال است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم نعیمی روز پنجشنبه در آیین گشایش ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه حکیم سبزواری افرود: در گذشته در این مراکز مشاوره، همه تمرکز بر درمان بود اما هم اینک سلامت دانشجویان در ابعاد مختلف پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: با آیین نامه جدیدی که به دانشگاه ها ابلاغ شده است، در پی آموزش و توانمندسازی دانشجویان و اصالت بخشیدن به بحث پیشگیری مقدم بر درمان است،‌ هستیم.

مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: مراکز مشاوره فضاهایی مناسب در اختیار دانشجویان قرار داده که آنها قبل از آسیب های روانی و اجتماعی مهارت درست زیستن در ابعاد مختلف را آموزش ببیند.

نعیمی افزود: تلاش شده است تا با توانمندسازی دانشجویان، کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آنها در ابعاد مختلف باشیم.

۱۲۲ مرکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاههای کشور فعال است

وی ادامه داد: مرکز مشاوره دانشگاه حکیم سبزواری با قدمتی بالا، داشتن مسوولان دغدغه مند و پای کار با این فضای مطلوب و استاندارد و خدمات خوب مشاوره ای در کنار ارتقای سلامت اجتماعی دانشجویان، چندین بار به عنوان مرکز مشاوره فعال و برتر دانشگاهای کشور انتخاب شده است.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha