۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85148446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرقدس: توجه به مشکلات مردم باعث پایداری اجتماعی می‌شود

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرقدس با بیان اینکه توجه به مشکلات مردم باعث پایداری اجتماعی می‌شود، گفت: مجموعه مدیریت شهرستان در حیطه نظارتی خود به دنبال تبیین مسیر صحیح، پایداری اجتماعی و دیگر موارد است.

به گزارش ایرنا، وحید گلی‌کانی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونین فرمانداری مشترک با شهرداری شهرقدس اظهار داشت: قطعاً مجموعه‌های مدیریتی فرمانداری و شهرداری در زیر مجموعه وزارت کشور باید به صورت ید واحده‌ای که به نوعی دارای اهدافی مشترک هستند، عمل کنند و شهرداری بایستی هم‌راستا با اهداف دولت به خصوص در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها، عمران و آبادانی شهرستان جهت رضایتمندی مردم فعالیت کند.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این امر محقق نخواهد شد مگر با توجه به مشکلات شهرستان هر چند که این مشکلات کوچک باشند، بنابراین هرچه جامعه هدف ما از خدمات مناسبی بهره‌مند شوند، درصد مشارکت آن‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون انتخابات افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرقدس ادامه داد: رضایتمندی مردم قابل حصول است، اگر مشکلی در سطح شهرستان ایجاد شد مجموعه شهرداری می‌بایست در راستای اطلاع‌رسانی آن به منظور آگاهی شهروندان اقدام کند تا مردم بدانند که دولت به دنبال رفع آن بوده و جهاد تبیین مقام معظم رهبری نیز بدین معنا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: معاونان فرماندار نیز باید نسبت به اجرائی شدن دستورات و مصوبات جلسات فعالیت کنند و در ساختار اداری نباید نامه‌های ارجاع شده دستخوش بایگانی و عدم اقدام توسط کارشناس مربوطه شود، باید گفتمان مشترکی در راستای اجرای سیاست‌های درست مدیریت شهری وجود داشته باشد تا حس امید در میان آحاد مختلف جامعه افزایش یابد.

گلی‌کان اضافه کرد: فعالیت‌های معاونان فرمانداری می‌بایست موجبات تقویت عملکرد مدیریت شهری را فراهم کند، مجموعه شهرداری نیز باید نسبت به انتشار اطلاعات ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در تلویزیون شهری، پخش اذان در سطح شهرستان به منظور تقویت نمادهای فرهنگی، مذهبی و دیگر موارد اقدام کند.
وی یادآور شد: شهرداری، زیباسازی شهری در بافت فرسوده را با هدف اصلاح ساختمان‌های نامناسب در دستور کار قرار دهد و امیدواریم در این نشست با هم افزایی یکدیگر ساختاری را در این شهر ایجاد کنیم که بعدها از آن به نیکی یاد شود.

شهرستان قدس در غرب استان تهران با جمعیت بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر در محدوه کوچک، از متراکم ترین مناطق مسکونی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha