۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85148448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر پاک شهید عیسی شجاعی در زادگاهش طالقان آرام گرفت

کرج - ایرنا - پیکر پاک شهید «عیسی شجاعی» که در پی عملیات شناسایی و تفحص به کشور و به موطن خود بازگشت، سرانجام امروز پس از ۴۰ سال در طالقان زادگاه خود آرامش ابدی گرفت.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاک شهید «عیسی شجاعی» بعد از ظهر روز پنجشنبه در شهرستان طالقان از میدان معلم تا میدان شهید سلیمانی شهرک طالقان بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد و سپس راهی روستای دنبلید برای به خاک سپاری رفت.

همچنین شب گذشته محفل وداع با شهید عیسی شجاعی پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهرک طالقان برگزار شده بود.

پیکر این شهید والامقام روز دوشنبه هفته جاری نیز در شهرستان کرج بر روی دستان مردم شهیدپرور تشییع شده بود ضمن اینکه در طی این روزها چندین مراسم وداع با شهید شجاعی در مساجد و هیئات مذهبی استان برگزار و این اماکن به عطر شهید متبرک شدند.

پیکر شهید دوران دفاع مقدس «عیسی شجاعی» پس از ۴۰ سال دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

شهید «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس متولد دوم مردادماه سال ۱۳۴۴، نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha