۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85148510
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رسانه های معاند تفسیر غیرواقع از کشور را به مردم ارایه می کنند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: رسانه های معاند تفسیر غیرواقع از کشور را به مردم ارایه می کنند تا مردم را مورد هجمه عملیات روانی قرار دهند. 

به گزارش خبرنگارایرنا، "مرتضی ولی پوری " روز پنجشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان البرز افزود : همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب به درستی از سوی مقام معظم رهبری بر رویکرد تبیینی مسئولان تاکید شده به وضوح می توان دید که دشمن با استفاده از خلاء آگاهی صحیح، از تمام ابزارها بویژه رسانه در تلاش است تا تفسیری برخلاف واقعیت های کشور به مردم ارابه دهد.

وی بیان کرد: فروپاشی انگاره‌های ذهنی از طریق عملیات روانی از جمله مولفه های مهم در جنگ ترکیبی است بنابراین مسوولان باید با بیان عملکرد و اقدامات دولت این خلاء را پر کنند.

وی گفت: باید با ورود عملیاتی و استفاده از ظرفیت های مغفول برخی دستگاه ها نسبت به اجرای برنامه ها در سطح استان اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز یادآور شد: هم‌افزایی اثربخش از طریق همکاری تنگاتنگ فرهنگی، ورزشی می تواند علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی به مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود در ایام انتخابات منجر شود.

ولی پوری با ببان اینکه در حال حاضر ۱۰ هیات اندیشه ورز استانی در حوزه های مختلف فعال شده ، افزود: استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز به عنوان جمعی نخبگانی و تصمیم ساز می تواند گامی مهم در آگاهی بخشی به مردم باشد که باید در دستور کار قرارگاه جهاد تبیین قرار گیرد.

گفتنی است در نشست قرارگاه جهاد تبیین البرز علاوه بر پیگیری مصوبات جلسه گذشته، ۲ طرح فرهنگی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha