طرح تفصیلی شهر خمینی شهر و درچه برای ساخت مسکن  به نتیجه رسید

اصفهان_ایرنا_معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح تفصیلی شهر خمینی شهر و درچه که سال‌ها تصمیم گیری نشده بود؛بررسی و مشکلات آن برای ساخت مسکن برطرف شد.

به گزارش ایرنا، مهران زینلیان پنج شنبه عصر در نوزدهمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی اصفهان در حاشیه دیدار مردمی با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان خمینی شهر مصوبات مختلفی از مسایل دو روستا و چهار شهرستان مطرح شد، اظهار کرد: در نشستی که با دهیاران این شهرستان داشتیم حدود ۳۰ مصوبه عمده از مسایل مختلف شهری و روستایی به تصویب رسید. الحاق چند مصوبه از جمله زمین مورد نیاز برای شهر و روستا شهرستان، تامین خدمات مسکن روستایی و نهضت مسکن، مسایل و مشکلات آب و برق، راه و جاده و نیز مسیر دسترسی مطرح و مصوب شد.
وی افزود: در زمینه مشکلات راه و جاده و مسیرهای دسترسی مصوبات خوبی به تصویب رسیده و در آینده شاهد تحول در این شهرستان خواهیم بود. همچنین در حوزه کشاورزی نیز درخواست هایی مطرح و دستور آن صادر شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: عمده مسایل و مشکلات در این سفر مربوط به خمینی شهر و درچه مشکلات اساسی کمبود زمین و طرح تفصیلی شهر خمینی شهر برای ساخت مسکن بود که پیش از این ابلاغ نشده بود که در این جلسه مورد بررسی و توافق طرح تفصیلی انجام و در مسیر اجرا قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با حل طرح تفصیلی مجوز برای ساخت تسهیل می شود، ادامه داد: همچنین ابلاغ پروانه ساختمانی برای هشت گزینه مسکن مطرح شد که به زودی مشکل شهرستان در این زمینه کاهش پیدا می کند.
زینلیان ساماندهی از بلوار الغدیر در رفع مشکلات عمرانی و نیز ساماندهی و اجرای خط دو مترو اصفهان را از دیگر موارد طرح شده از خروجی این نشست در شهرستان خمینی شهر عنوان کرد.

۱۷مصوبه در ستاد تسهیل شهرستان خمینی شهر به تصویب رسید

امیر رضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه خمینی شهر گفت: برای رفع موانع بانکی و مشکلات دستگاه‌های اجرایی ۱۷ مصوبه داشتیم که هماهنگی لازم برای رفع مشکلات انجام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha