آذربایجان‌غربی در رشته دوچرخه‌سواری ظرفیت خوبی دارد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ظرفیت آذربایجان‌غربی در این رشته ورزشی از لحاظ نیروی انسانی و زیرساخت‌ها مناسب و برگزاری با کیفیت تور آذربایجان نمایانگر این موضوع است.

به گزارش ایرنا، رسول اسدی روز پنجشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی در ارومیه افزود: فدراسیون دوچرخه سواری رویکرد قهرمانی دارد و هرچند کمیته همگانی در فدراسیون فعال است ولی قهرمانی هدف اول و مهم ماست.

وی با اشاره به میزبانی‌های با کیفیت استان آذربایجان‌غربی از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اظهار کرد: شرایط این استان از لحاظ نیروی انسانی چون مربیان و ورزشکاران و زیرساخت‌ها مناسب و قابل توجه است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: وظیفه فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان ریل گذاری در مسیر کار هیات‌های ورزشی است با این حال هیات‌ها باید نقش اسپانسرها و بخش خصوصی را جدی بگیرند و با توجه به شرایط محدود منابع دولت، اهمیت این موضوع دوچندان است.

مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی امروز برگزار و «ابوالفضل مجیدی» با کسب ۱۵ رای برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha