اخبار کوتاه پلیس کرمانشاه؛ از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف مواد مخدر

کرمانشاه – ایرنا – ماوران انتظامی استان کرمانشاه طی شبانه‌روز گذشته ضمن دستگیری سارقان و عامل تیراندازی در شهرک فدک، بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۶۰ هزار سیگار قاچاق و چهار هزار انواع لوازم یدکی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایرنا، ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شهر شدند.

پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۲۰ حافظیه، ماموران آن رسیدگی به موضوع برای دستگیری فرد تیرانداز را در دستور کار قرار دادند.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند عامل تیراندازی را در شهرک فدک شناسایی و طی عملیاتی حساب شده وی را دستگیر کنند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از پنج کیلو گرم انواع مواد مخدر در کنگاور

هم چنین ماموران انتظامی کنگاور طی عملیاتی جداگانه موفق به کشف پنج کیلو و ۷۸۰ گرم انواع موادمخدر و دستگیری پنج نفر در این رابطه شدند.

ماموران پلیس امنیت عمومی کنگاور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملین توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان شدند.

در این راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی ، طی عملیاتی غافلگیرانه متهمین را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها موفق به کشف ۲ کیلو و ۷۸۰ گرم تریاک و ۳ کیلوگرم گل و ۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

در این رابطه ضمن توقیف سه دستگاه خودرو ، پنج نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در پاوه

جانشین فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ تن برنج و ۲ تن و۳۲۰ کیلوگرم خوراک طیور قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "وحید خسروی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲ تن برنج و ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم خوراک طیور قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

خسروی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی در کنگاور

ماموران انتظامی کنگاور موفق به کشف ۶۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو شدند.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودرو های عبوری به یکدستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

ماموران پس از بازرسی خودرو متوقف شده تعداد ۶۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف کردند.

در این رابطه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از چهار هزار عدد انواع لوازم یدکی قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف چهار هزار و ۶۸۷ عدد انواع لوازم و قطعات یدکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "جلیل سلطانی " اظهار داشت: در پی کسب گزارش هایی از شهروندان مبنی بر نگهداری و بسته بندی لوازم یدکی خودرو قاچاق با برچسب تقلبی در یک انباری واقع در محلات شهر کرمانشاه ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این انباری ۴ هزار و ۶۷۸ عدد انواع لوازم و قطعات یدکی قاچاق و تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اموال کشف شده، گفت : در این زمینه پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha