سرمربی مس: بهترین عملکرد را در رفسنجان خواهم داشت

کرمان - ایرنا - سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بهترین عملکرد را در راستای اعتلای نام رفسنجان و باشگاه مس در این شهرستان خواهم داشت.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، ساکت الهامی در نخستین مصاحبه خود در جمع پیشکسوتان فوتبال مس رفسنجان با بیان این مطلب که تیم مس رفسنجان هویت این شهر است، افزود: برای مردم خوب رفسنجان احترام خاصی قائل هستم و خود را خدمتگزار و کوچک مردم می‌دانم.

وی در ادامه ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای محمد ربیعی و کادرش اظهار داشت: در لیگ بیست و سوم کار سخت و روزهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم برای تیم مس رفسنجان نتایج خوبی را رقم بزنیم تا در مقابل هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان سربلند باشیم.

الهامی در خصوص اتفاق رخ داده با تیم مس رفسنجان در فصل گذشته توضیح داد: با توجه به سابقه‌ای که در فوتبال ایران دارم و در شهرهای مختلف و تیم های متعددی فعالیت داشتم هرگز در صحبت هایم به مردم شهرهای ایران و به خصوص مردم نجیب و شریف رفسنجان توهین نکرده‌ام و تمام زندگی خود را مدیون سالهای فعالیتم در استان کرمان هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و پیشکسوتان فوتبال ابراز امیدواری کرد که بتواند در مدت فعالیت خود رضایت مردم و هواداران خوب تیم بزرگ مس رفسنجان را به دست آورد.

الهامی صبح امروز طی قراردادی ۲ ساله با باشگاه صنعت مس رفسنجان به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha