۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85148867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت اجرایی پروژه‌های آبرسانی در استان بوشهر مطلوب ارزیابی شد

بوشهر-ایرنا- معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: وضعیت اجرایی پروژه های آبرسانی در استان بوشهر و بویژه روستاهای این استان مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید آقازاده‌حبشی روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی بوشهر در جمع خبرنکاران اظهار کرد: در سال‌های گذشته مسئله تنش آبی بسیار جدی بود که خوشبختانه با اقدام‌های انجام گرفته، امسال پیک تنش آبی در بسیاری از مناطق استان بوشهر رفع شده است.

وی بیان کرد: اکنون مخزن پنج هزار متر مکعبی برازجان به عنوان یکی از پروژه‌های حائز اهمیت در مرحله اجرای کف قرار دارد که اتمام آن ۶ هزار و۲۵۰ خانوار با جمعیت ۲۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: مخزن دالکی نیز خاک‌برداری آن انجام گرفته و در آینده‌ نزدیک با تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن مجدد از سر گرفته می‌شود.

آقازاده‌حبشی تاکید کرد: شبکه توزیع آب برخی شهرها از لحاظ توزیع، تامین آب و فشار مناسب باید مورد بازنگری قرار گیرند.

وی عنوان کرد: مشکلات آبی شهر و روستاهای شبانکاره در این سفر بررسی شد که پس از بررسی کارشناسان در صورت نیاز یک مخزن آبی ویژه شهر شبانکاره و دو مخزن ۵۰۰ و یک‌هزارمتر مکعبی ویژه شماری از روستاهای این بخش در جهت تامین آب پایدار اجرایی می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در این سفر یک روزه پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند که در این ارزیابی فعالیت شرکت آبفا و قرارگاه جهادی آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) این استان بسیار موثر واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha