۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85148910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضا زمینه حفظ و ایجاد پنج هزار و ۵۰۰ شغل را در البرز فراهم کرد

کرج – ایرنا – رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در سال گذشته با ورود دستگاه قضایی، پنج هزار و ۵۰۰ شغل دراین استان حفظ و ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،"حسین فاضلی هریکندی " در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: این اقدام نمایی موفق از عملکرد ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز است .

وی بیان کرد: در سال گذشته با اقدام به موقع از تغییر کاربری هفت هزار و ۲۶۵ هکتار زمین جلوگیری شد و ۳۲۷ هکتار از اراضی ملی آزاد سازی شده است.

رییس دادگستری استان البرز گفت: به دلیل محدودیتی که در منابع آب‌های زیر زمینی داریم از سال ۹۸ تا سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۷ چاه پر شده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به شخصیت ویژه شهید بهشتی گفت: نماز اول وقت،بردباری، استقامت در مسیر خدمت و نظم در امور ازویژگی های این شهید والا مقام بود .

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) در خصوص آیت الله بهشتی گفت: بزرگترین مظلومیت شهید بهشتی اصرارایشان در حفظ خط امام (ره) در برابر خط نفاق بود انواع تهمت ها را به اون نسبت می دادند ولی هیچگاه اعتراض نکرد.

رییس دادگستری استان البرز افزود: اکنون در دوران تحول قوه قضاییه هستیم و تمام تلاش ما برای تحقق اهداف شعار سال مهار تورم و رشد تولید است .

وی ادامه داد: در سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز انتقال ۲ زندان این استان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات در حال انجام است.

یک هزار و ۷۰۰ استاد بسیجی در البرز فعالیت دارند

رییس بسیج اساتید استان البرز نیز در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه این هفته کرج گفت: یک هزار و ۷۰۰ استاد بسیجی دراین استان در جهت اعتلای اهداف بسیج فعالیت دارند .

"محمد رضا رحیمی پور " اکنون سه اندیشکده توسط بسیج اساتید دراستان البرز فعال شده که در جهت سند اسلامی شدن دانشگاه ها ، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های مختلفی دارند .

وی بیان کرد: امروز اساتید بسیجی تمام تلاش خود را برای حفظ آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی ازجمله اهداف ضد استکباری ،مردمی بودن و ولایی بودن بکار بسته اند .

رییس بسیج اساتید استان البرز با گرامیداشت سالروزشهادت شهید مصطفی چمران گفت: برای تحقق اهداف تمدن نوین اسلامی تمام تلاش خود را بکارگرفته ایم و تقویت جهاد تبیین در دانشگاه ها در کنار تمام مطالبه گری های رهبر معظم انقلاب و تحقق اهداف شعار سال مورد توجه است .

وی یاد اورشد: شهید مصطفی چمران فردی با اخلاق در حوزه علم و دانش بود که نمونه بارز استاد تراز انقلاب اسلامی است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha