۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85148985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان ۱۷ مصدوم به دنبال داشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وقوع سه فقره حادثه رانندگی و غرق شدگی در اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب مصدوم شدن ۱۷ نفر شد.

عباس عابدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت یک و هشت دقیقه بامداد امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در اتوبان ذوب آهن-ورودی دوم فلاورجان به اتاق فرمان اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۲ زن و ۲ کودک مصدوم شدند که به بیمارستان‌های شفا کلیشاد و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: تصادف ۲ دستگاه سواری پژو و ال ۹۰ نیز ساعت ۱۰ و ۴۱ دقیقه امروز در کیلومتر ۳ اتوبان نطنز-اصفهان(بعد از پل سردار سلیمانی) رخ داد که ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۱۰ نفر شامل پنج زن، ۲ مرد و ۲ کودک دختر و یک کودک پسر مصدوم شدند که ۶ نفر از مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند و چهار نفر از مصدومان نیز به دلیل رضایت ندادن برای انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی در محل درمان شد.

عابدی اضافه کرد: ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه امروز نیز یک مرد ۶۱ ساله در آب رودخانه پارک در ساحلی زرین شهر دچار غرق شدگی شد که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان بیمارستان شهدا لنجان منتقل شد.

۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و دو اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha