امام جمعه موقت یزد: عاقبت دشمنان نظام اسلامی، ذلت و درماندگی است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه عاقبت دشمنان نظام اسلامی، ذلت و درماندگی است، گفت: منافقین کوردل وابسته به آمریکا در جریان اخیر در خارج از کشور به سزای اعمال ننگین خود رسیدند و این رسوایی و ذلت برای آنها ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه ابن هفته شهر یزد به جریان اردوگاه منافقین در خارج اشاره کرد و افزود: عاقبت دشمنان حق و عدالت فقط خواری، درماندگی و رسوایی است.

وی به حادثه هفتم تیر و شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در سال ۶۰ اشاره کرد و ادامه داد: این جنایت بزرگ توسط منافقین انجام شد؛ نقش گروهک منافقین در حوادث مختلف و ترور خیلی از چهره‌های برتر کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست.

مدرسی تاکید کرد: اعضای این گروهک وابسته به دشمنان در فضای مجازی با تولید برنامه به نظام و انقلاب اسلامی خیانت کردند.

وی گفت: بعد از حادثه اخیری که علیه اعضای کروهک منافقین در خارج از کشور انجام شد شاهدیم که خیلی از برنامه‌های رسانه‌ای آنها تعطیل شده است؛ خیلی از افراد تحت تاثیر برنامه‌های فضای مجازی و نقشه‌های فرهنگی دشمنان قرار می گیرند.

مدرسی بیان کرد: مردم و جوانان باید دارای تحلیل باشند و به راحتی تحت تاثیر القائات دشمنان نظام و اسلام قرار نگیرند .

وی به هفته قوه قضائیه و نقش شهید آیت الله بهشتی و یاران او در انقلاب در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید اهداف و سیره او به نسل جوان معرفی شود.

امام جمعه موقت یزد همچنین به هفته امامت و ولایت و عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: باید جشن‌هایی باشکوه با رعایت موازین شرعی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha