شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی بودند

خرم آباد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی بودند که شهدای با جانفشانی درخت انقلاب را تنومند و مستحکم کردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهدای هفتم تیر با بیان اینکه شهید آیت الله دکتر بهشتی در راس شهدای هفتم تیر بود اظهار داشت: این شهید والا مقام به آنچه می گفت معتقد بود و به اعتقاداتش التزام عملی داشت و ۷۲ تن از یارانش نیز موصوف به صفات مهمی بودند که شهادت آنان خسارت بزرگی بود که منافقین کوردل به ملت ایران وارد کردند.

وی ادامه داد:این شهادت ها برکات فراوانی داشت و نطام نوپای انقلاب اسلامی که مورد تهاجم بود در درون کشور نیز در معرض تهدید گروهک ها و منافقین قرار داشت که این شهادتها بر استحکام نطام اسلامی افزود.

وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه افزود:سند تحول قصایی متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی تدوین شده است که دارای ۲ چشم انداز مهم رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت دارد که امید است این موارد در این استان به همت دستگاه قضا و ادارات تابعه محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اعیاد پیش رو اظهار داشت:جوانان انقلابی و جهادی جشن بزرگ عید غدیر را با رعایت شئونات اسلامی برگزار خواهند کرد.

وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به افزایش نامتعارف اجاره بها در سطح استان اشاره کرد و عنوان کرد:این قیمت های نامتعارف و سنگین مستاجران را به رنج و مشقت انداخته است در حالیکه همواره بزرگان دین گران‌فروشی را نکوهش کرده اند و از مردم استان انتطار می رود مالکین محترم با مردم مهربان باشند و همانند دوران کرونا دل مستاجران را شاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha