مصدومیت هفت نفر در تصادفات جاده‌ای زنجان

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر تصادفات جاده‌ای هفت نفر مصدوم شدند.

حکمت‌الله هاشمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: تصادف زنجیره‌ای دیگری ساعت ۱۵:۵۱ دقیقه در کیلومتر ۶۵ لاین شمالی آزادراه زنجان – قزوین توسط اورژانس اطلاع داده شد که در این سانحه ۶ خودرو با هم برخورد و سه نفر از هموطنان مصدوم شدند.

وی یادآوری کرد: ۲ تیم پنج نفره از تیم های عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانش و ست نجات بلافاصله از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه بر اثر برخورد چهار خودروی سواری، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان سه نفر مصدوم شده بودند.

هاشمی افزود: مصدومان این سانحه توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پایان عملیات در ساعت ۱۶:۵۲ دقیقه بود، افزود: تیم های عملیاتی اقدام به کنترل جریان ترافیک، مدیریت و تثبیت صحنه و در تحویل مصدومان به اورژانس کمک کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ساعت ۱۵:۱۶ دقیقه گزارش یک فقره واژگونی پژو پارس جهت امدادرسانی به ندای امداد گزارش شد.

هاشمی یادآوری کرد: این تصادف در کیلومتر ۶۸ لاین شمالی آزادراه زنجان – تبریز اتفاق افتاده بود که بلافاصه یک تیم همراه با ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی اظهارداشت: چهار مصدوم این سانحه رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم عملیاتی هلال احمر اقدام به انجام کمک های اولیه، کنترل جریان ترافیک و تثبیت صحنه حادثه کردند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha