۳ تیر ۱۴۰۲، ۰:۱۷
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85149294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه نقاشی "سمفونی‌ها" در اهواز برپا شد

۳ تیر ۱۴۰۲، ۰:۱۷
کد خبر: 85149294
نمایشگاه نقاشی "سمفونی‌ها" در اهواز برپا شد

اهواز - ایرنا -  نمایشگاه  انفرادی سیاه قلم "سمفونی‌ها"  با آثار نگار بهداروندی، نقاش و هنرمند خوزستانی در گالری ریم اهواز برپا شد.

نگار بهداروندی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن اشاره به این که ۲۱ اثر سیاه قلم در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شده است اظهار کرد: اغلب آثار پرتره چهره مشاهیر و افراد معروف در حوزه موسیقی، تئاتر، سینما، اساطیر یونان، عیسی مسیح و سایر چهره‌های مشهور است.

وی افزود: بخشی دیگری از نقاشی‌ها آثاری ذهنی و انتزاعی پیرامون بیماری تالاسمی است. با توجه به این که من مدت‌ها با این بیماری درگیر هستم تلاش کردم ذهنیت خود پیرامون این بیماری و احساس خودم را در لحظه دریافت خون به تصویر بکشم.

بهداروندی با بیان این در برخی آثار از زغال فشرده استفاده شده توضیح داد: علت نامگذاری این نمایشگاه تحت عنوان "سمفونی‌ها" بازی با تیر و روشن رنگ‌هاست که برای مخاطب یک سمفونی را برپا کرده است و مخاطب با دیدن تیرگی‌ها و روشنی‌های این تصاویر به نوعی با رنگ‌ها بازی و درک و احساس خاص خود را دریافت می‌کند.

به گزارش ایرنا، این نخسیتن نمایشگاه انفرادی این هنرمند خوزستانی است که بخشی از فروش آن برای کمک به بیماران تالاسمی اختصاص داده می‌شود.

این نمایشگاه از دوم تیر ماه جاری به مدت پنج روز در گالری ریم واقع در اهواز_امانیه_ خیابان خرم_کوچه خرد پذیرای علاقمندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha