۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبر: 85149394
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نامگذاری و پلاک کوبی ۱۴ معبر شهرری به نام شهدا

شهرری - ایرنا- ۱۴ معبر شهرری به نام شهدای والامقام طی مراسمی با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت پلاک کوبی شد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۲۰ تهران، سید محمد ناظم رضوی شهردار این منطقه در این باره گفت: مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی حجه ۱۳ معبر به نام ۱۴ شهید بزرگوار نام گذاری شد و معابر هم به تابلوهای پرچمی ابتدای کوچه و هم به تابلوهای مشخصات شهید مزین شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری هم در این آئین بیان کرد: خانواده های معظم شهدا با مراجعه به بنیاد شهید می توانند درخواست نامگذاری کوچه محل سکونت پدر و مادر شهید را ارائه دهند تا در شورای نامگذاری مطرح شود، در حقیقت ما با این کار توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تسریع می کنیم و این کار از همان قدم هایی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می شود.

گفتنی است این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، رئیس امور مساجد شهرستان ری، امام جمعه موقت شهرستان ری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha