استاندار بر آغاز احداث خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی در هرمزگان تاکید کرد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان بر لزوم اهتمام دانشگاه های استان جهت احداث خوابگاه های دانشجویی متاهلی تاکید کرد و گفت: در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند با دریافت تسهیلات از بانک‌ها، عملیات اجرایی خوابگاه‌های متاهلی را آغاز کنند و اقساط این واحدها را نیز وزارت علوم پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه نشست شورای مسکن هرمزگان با تاکید بر لزوم نهایی شدن قراردادهای احداث مسکن و آغاز عملیات اجرایی افزود: اصلی‌ترین مساله این است که کار ساخت مسکن متولی داشته باشد و پیمانکار هر طرح مشخص باشد، چرا که اگر تمام طرح ها متولی و پیمانکار داشته باشند می‌توانیم دقیق‌تر کار را رصد کنیم.

وی همچنین خواستار تشدید نظارت‌ها بر پیمانکاران به ویژه پیمانکاران خرد شد تا کیفیت واحدهای احداثی حفظ شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به شهرهای کوچکی مانند هشتبندی و گروک که هنوز زمین برای اجرای نهضت ملی به محدوده شهری الحاق نشده است، گفت: برای تسریع در فرآیندها در هفته جاری نیز نشست کارگروه زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

دوستی گفت: لازم است تمام پرونده‌های الحاق اراضی به شهرهای باقی‌مانده در این نشست مطرح تا تصمیم‌گیری شود و تمام مسایل بر زمین مانده مسکن حل و فصل شود.

وی، با تاکید بر مدیران برای اهتمام به ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تصریح‌کرد: لازم است این نهادها را نیز پای کار مسکن ملی بیاورید تا احداث مسکن برای مددجویان نیز پیگیری شود و در این راه باتوجه به اینکه ذهنیت مددجویان به شکلی بوده که خودشان در نهضت ملی ثبت نام نخواهند کرد فرمانداران موظف هستند به سراغ مددجویان بروند و زمینه را برای استفاده آنها از فرصت نهضت ملی مسکن فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha