قراچورلو:‌ تمام هزینه‌های قوی‌ترین مردان با من است/ «مردان آهنین» باز می‌گردد

تهران- ایرنا- رئیس کمیته قوی‌ترین مردان کشورمان درباره هزینه‌های این کمیته و ورزشکارانش گفت: تا وقتی که من در این کمیته حاضر هستم، تمام هزینه‌های ورزشکاران نیز با من خواهد بود.

محمود قراچورلو روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دستاوردهای کمیته‌ قوی‌ترین مردان اظهار داشت: حدود ۲۰ ماه است که مسئولیت قوی‌ترین مردان را پذیرفتم و هم در قالب فرهنگی و هم در عرصه قهرمانی فعالیت‌های مهمی را انجام دادیم. در این مدت ۲ بار رضا قیطاسی توانست جایگاه اول جام پهلوان محمود را در کشور ازبکستان کسب کند و البته این نکته بسیار مهمی است که این مسابقات به علت ارزش بالایی که برای بومی‌های آن منطقه دارد، برترین ورزشکاران حرفه‌ای جهان را نیز دعوت می‌کنند. میلاد عباس ‌آبادی در رقابت‌های امارات توانست مقام اول و متین علی‌محمدی مقام دوم را کسب کرد.

قراچورلو:‌ تمام هزینه‌های قوی‌ترین مردان با من است/ «مردان آهنین» باز می‌گردد

وی ادامه داد: تیم قوی‌ترین مردان توانست برای اولین بار عنوان اول دنیا را در قالب تیمی کسب کند. در رقابت‌های روسیه پارسال نایب قهرمان شدیم و امسال با بدشانسی مقام اول را از دست دادیم و باز هم دوم شدیم. حد.د ۱۰ روز دیگر میلاد عباس‌آبادی به سنگین‌ترین مسابقات ۱۱۰- کیلوگرم ارسال می‌شود که در دنیا بی سابقه است و روس‌ها نیز یکی از مدعیان بزرگ این رده از مسابقات هستند؛ یکی از بخش‌های این مسابقات، آیتم پنجگانه است که آخرین حرکت آن کنده ۱۵۰ میلوگرم با سه تکرار است و کسانی که اشراف بر رشته قوی‌ترین مردان دارند، می‌دانند که چقدر مسابقه سختی در پیش است و برای میلاد آرزوی موفقیت می‌کنیم.

قراچورلو:‌ تمام هزینه‌های قوی‌ترین مردان با من است/ «مردان آهنین» باز می‌گردد

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان درمورد هزینه‌های این کمیته در مسابقات، اعزام‌ها و حمایت از ورزشکارن عنوان کرد: از روز اول اعلام کردم که نوکر امام حسین (ع) هستم این بالاترین افتخار من است؛ تمام بچه‌های قوی‌ترین مردان نیز امام حسینی هستند و تا وقتی که من در این کمیته حاضر هستم، ورزشکاران نیز مهمان نوکر امام حسین (ع) خواهند بود. من تا به حال از هیج ارگانی کمک مالی نگرفتم و فدراسیون نیز تنها کمک معنوی به ما کرده است. صد در صد هزینه‌ها، حتی در اردوهای آماده سازی بچه‌های نیز شخصی بوده و دلیل این کار فقط عشق به این ورزش و ورزشکاران است.

قراچورلو:‌ تمام هزینه‌های قوی‌ترین مردان با من است/ «مردان آهنین» باز می‌گردد

قراچورلو با اشاره به افزایش سطح قوی‌ترین مردان در کشور گفت: از روزی که قبول مسئولیت کردم، مسئولین استانی مکلف کردیم که مسابقات استانی برگزار کنند و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ مسابقه استانی داشتیم. مسابقات هرچقدر اسپانسر قوی‌تری داشته باشد، سطح بهتری نیز پیدا می‌کند و قهرمان‌ها بیشتر برای شرکت در آن‌ها حاضر می‌شوند. کمیته قوی‌ترین مردان رشد ۵۰۰ درصدی داشته و همه این‌ها را مدیون مردم هستیم که به ما اهمیت می‌دهند و ما را دوست دارند.

وی کمبود فعالیت قوی‌ترین مردان در استان تهران را اینطور توضیح داد: مهدی فاطمی یکی از بزرگ‌ترین پیشکسوتان قوی‌ترین مردان و بسیار حائز اهمیت و احترام است. باید یاد بگیریم که بزرگ‌ترها احترام بگذاریم تا بعدها به ما نیز احترام بگذارند. او نایب رئیس قوی‌ترین مردان کشور است و در مسابقات کشوری و اعزام‌ها بسیار زحمت کشیده است. ما در واقع از ظرفیت‌های استان تهران کمک گرفتیم تا قوی‌ترین مردان را در کشور ورنق بدهیم؛ یعنی ما استان تهران و سطح کشوری را به یک چشم نگاه می‌کنیم. با این حال برای از بین بردن همین حواشی امسال ۲ یا سه تورنومنت در تهران برگزار خواهیم کرد.

قراچورلو:‌ تمام هزینه‌های قوی‌ترین مردان با من است/ «مردان آهنین» باز می‌گردد

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان درباره بازگشت مردان آهنین به رسانه ملی خاطرنشان کرد: من در چهارچوب مسئولیتم می‌توانم صحبت کنم و توان اجرایی خودمان در این مدت نشان دادیم که چطور بدون حتی یک حاشیه در سطح استانی، کشوری و بین الملل توانسیتم مسابقات را برگزار کنیم. در یزد مسایقات را حین بهبوهه امنیتی کشور برگزار کردیم و بدون هیچ حاشیه‌ای توانستیم مسابقه‌ای با بیش از پنج هزار نفر به پایان رساندیم. ما کارنامه‌ای ایجاد کریدم و فعالیت‌های خیر هواهانه و فرهنگی بسیاری در برنامه کار ما بوده است. بچه‌های پهلوانان و قهرمانان مردم هستند و خیلی از مشکلات مردم و نیازمندان را مرتفع کردند؛ مثل سیل، زلزله، بیماری‌های خاص، بچه‌های بی سرپرست و خیلی‌ چیزهای دیگر.

وی افزود: با مسئولین زیادی صحبت کردیم که دائما ما را رصد کردند اما صداسیما یک سازمان جداگانه با پرتوکل‌های خاص خودش است. بزرگ‌ترین مشکل ما اسپانسر است و باید بتواند با شرایط صدا و سیما و هزینه‌های آن کنار بیاید تا این برنامه را بپذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha