سعید نصرالهی بر مسند هیات کاراته استان کرمانشاه باقی ماند

کرمانشاه - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان کرمانشاه برگزار و سعید نصرالهی با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات ریاست هیات کاراته استان کرمانشاه، امروز شنبه با حضور سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و سعید نصرالهی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقا شد.

در این دوره از مجمع سه نفر که برای احراز پست ریاست هیات کاراته استان کرمانشاه ثبت نام کرده بودند در نهایت پس از برگزاری انتخابات و شمارش آراء، سعید نصرالهی با کسب ۱۸ رای از مجموع ۳۱ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

در پایان این مجمع و با رای اعضاء، پروین صفایی پور به عنوان نایب رئیس، مسلم زین الدین به عنوان خزانه دار، فاطمه قیطاسی، ابراهیم نصرالهی و جلال الدین گوازی به عنوان اعضای هیات رئیسه و سامان حیدری به عنوان بازرس هیات کاراته استان انتخاب شدند.

سعید نصرالهی بر مسند هیات کاراته استان کرمانشاه باقی ماند

در این مجمع معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رشته کاراته هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی جزو رشته های ورزشی برتر و شاخص استان است که تاکنون عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

فرهمند سال‌افزون ادامه داد: قهرمانان زیادی از این رشته در رده های مختلف تیم ملی حضور دارند که توانسته اند با کسب مدال های رنگارنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورند.

وی اظهار کرد: جامعه ورزشی استان بسیار امیدوار است که قهرمانان این رشته در بازی های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از استان های مطرح در رشته کاراته در کشور است به طوری که هم اینک بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر ورزشکار در این رشته در استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha