۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85149907
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آمار جرائم نیروهای مسلح در استان ایلام کاهش یافته است

ایلام - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام گفت: طی سال گذشته آمار جرائم نیروهای مسلح در این استان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گوهری روز شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پرسنل فراجا وظیفه سنگینی در تأمین امنیت به عهده دارند و مردم قدردان تلاش‌های عزیزان خود هستند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت های اصلی کار در سازمان قضایی نیروهای مسلح است، تصریح کرد: جرائم در نیروهای مسلح استان در سال ۱۴۰۱ و در مقایسه با سال گذشته کاهش ۱۳ درصدی داشته است.

این مسئول قضائی با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، کاهش جمعیت کیفری در دستور کار دستگاه قضاء قرار گرفته است، اظهار کرد: با راه اندازی شوراهای پیشگیری از وقوع جرم و حضور در یگان های نظامی و به تبع آن ارائه آموزش برآنیم تا آمار جرائم را در استان کاهش دهیم و قطعا این تعاملات گره گشا و سازنده خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام در این دیدار با تقدیر از تلاش های دلسوزانه دستگاه قضایی،گفت:تامین امنیت پایدار در جامعه در سایه مشارکت و همدلی این دو نهاد میسر است.

سردار جمال سلمانی اضافه کرد: بی تردید در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی آنان، همواره هم افزایی دستگاه قضایی و انتظامی باید در بسترهای مختلف، بیش از پیش افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از ارزش های نظام اسلامی و خدمت گزاری به مردم از مولفه های مشترک این دو سازمان هستند، اظهار کرد: با تعامل و هماهنگی خوبی که بین دستگاه قضائی و پلیس وجود دارد روز به روز شاهد امنیت و ارتقاء موثر آن هستیم چرا که هرکجا این دو نهاد در کنار یکدگیر، همگرا و هم افزا با هم بودند نتیجه آن نیز امنیت مطلوب برای مردم بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha