درودگر درباره آخرین وضعیت میزبانی نساجی از رقبای آسیایی در وطنی چه گفت

ساری - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران از فراهم‌نبودن زیرساخت های لازم در ورزشگاه وطنی خبر داد و گفت که میزبانی از رقبای آسیایی در قائمشهر با چنین وضعیتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق درودگر روز شنبه در نشست خبری که در قائمشهر برگزار شد، افزود: تا برگزاری این‌ مسابقات زمان اندکی داریم هنوز زیرساخت های لازم برای این میزبانی فراهم نشده است و در صورت کمک و همراهی مسوولان می توانیم با رفع این کمبودها به فضای مطلوب برای میزبانی دست یابیم.

وی در خصوص ماهفروجک ساری به عنوان زمین وعده داده شده به نساجی مازندران، ادامه داد: ‌این زمین به اسم نساجی است اما برای این تیم نیست و با حداقل هایی می توانیم امکانات و زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت که هنوز برای تیم باهدف تمرین یک فصل زمین‌های مناسبی در مازندران پیدا نکردیم اگر به صورت واقعی ماهفروجک را بدهند ۲ زمین تمرینی و ‌یک زمین مسابقه ایجاد خواهیم کرد.

درودگر درباره آخرین وضعیت میزبانی نساجی از رقبای آسیایی در وطنی چه گفت

وی همچنین ادامه داد : در بازدیدی که از استادیوم شهدای ساری انجام شد با توجه به اینکه چمن این ورزشگاه طبیعی است و جز چمن استاندارد به شمار نمی رود و در ساری نیز تیم های فوتبال حضور دارند، نمی شود این ورزشگاه بطور کامل در اختیار نساجی قرار گیرد.

درودگر اعلام کرد : اگر در قائمشهر زمین سه هکتاری به باشگاه بدهند مالک باشگاه استارت کار برای پایان خانه دوشی نساجی را خواهد زد.

وی در خصوص انتخاب سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم گفت : علاوه بر گزینه مربیان خارجی، رحمتی، ساکت الهامی و مهدی تاتار در لیست گزینه های سرمربیگری قرار داشتند اما هیات مدیره باشگاه روی گزینه مربی داخلی توافق داشتند.

درودگر افزود : در گزینه های داخلی رحمتی گزینه بالاتر و نماینده شایسته است چرا که وی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن و مربیگری را دارد.

وی ادامه داد: به موفقیت رحمتی در این لیگ اعتماد دارم که سال بعد در این مکان جشن بزرگ برای نساجی گرفته می شود.

درودگر درباره آخرین وضعیت میزبانی نساجی از رقبای آسیایی در وطنی چه گفت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha