رحمتی: نساجی مازندران اتفاقات خوبی را در فصل جدید رقم می‌زند

ساری - ایرنا - سرمربی تیم‌ نساجی مازندران با اشاره به اینکه این تیم هواداران پرشمار و حمایتگری دارد، گفت : با حمایت تماشاگران باغیرت و تلاش بازیکنان اتفاقات خوبی در فصل آتی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مهدی رحمتی روز شنبه در نشست خبری که در قائمشهر برگزار شد، افزود: از اعتماد مدیریت باشگاه نساجی مازندران در انتخاب من به عنوان سرمربی تیم تشکر می کنم و با تمام تلاش در کسب نتایج خوب تیم‌ تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد : به همگان ثابت شده که باشگاه نساجی مازندران باقدرت و پرطرفدار است و فوتبالیست های بزرگی را به جامعه ورزشی تحویل داده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : در فصل آینده با اتکا به تجربیات پیشکسوتان برای پیمودن این راه سخت کمک و همراهی آنها را می خواهم تا نساجی را به جایگاه برازنده قدمت و شان این تیم ریشه دار است برسانیم.

وی افزود : نساجی هواداران پرشور دارد که هیچ نقطه از کشور این تیم را تنها نگذاشتند و همانطور که در فینال حذفی حمایت های خود را روانه بازیکنان کردند امسال هم این انرژی مثبت را از هواداران حس کنیم.

رحمتی: نساجی مازندران اتفاقات خوبی را در فصل جدید رقم می‌زند

‌رحمتی ادامه داد : با همین حمایت ها اتفاقات خیلی خوبی را در لیگ جدید رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به اینکه برای چهارمین سال به عنوان سرمربی فعالیت می کنم، گفت: در آلومینیوم و پدیده کاملا ساکن در آن شهر محل استقرار تیم فوتبال بودم و اگر در مازندران زمین مطلوب تمرین در اختیار تیم قرار گیرد تمام تلاشم این است بازی های تیم را در مازندران میزبانی کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با ابراز ناراحتی از احتمال برگزاری مسابقات آسیایی در استادیوم های ورزشی اصفهان و مشهد گفت: تیم نساجی مازندران با چنگ و دندان سهمیه و جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد اما بدلیل نبود زیرساخت ها میزبانی از استان پرکشید.

وی افزود : مازندران قطب فوتبال کشور است و حدود ۴۰درصد بازیکنان کشوری فوتبال پرورش یافته از این خطه هستند و علاقه دارم که از بازیکنان رده های سنی پایبن استفاده کنم.

رحمتی ادامه داد : به طور قطع با توجه به اینکه مازندران شرایط ویژه ای دارد و مربیان و بازیکنان خوبی دارد تا افرادی که بتوانند کمک کنند از تجربیات آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تبم نساجی مازندران گفت :نساجی در سه سال اخیر وضعیت خوبی نداشته و با نیروهای فنی و آنالیز تیم مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود : بازیکنانی که می خریم مشکلات و ضعف های موجود در هر یک از این بخش ها جبران می کند تا تیم را به جایگاه معقولی برسانیم.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

رحمتی: نساجی مازندران اتفاقات خوبی را در فصل جدید رقم می‌زند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha