شناسه موقت دستگاه اجرایی برای دهیاری‌های ملارد اختصاص یافت

ملارد - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان ملارد گفت: به ۱۳ دهیاری در بخش مرکزی و صفادشت این شهرستان شناسه موقت دستگاه اجرایی اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد اینانلو روز شنبه در جمع مدیران شهرستان ملارد اظهار داشت: شورای برنامه ریزی و توسعه استان بعد از جلسات پی در پی و شناسایی کمبودها و نیازهای رفاهی به ۱۳ دهیاری در بخش مرکزی و صفادشت تخصیص شناسه موقت دستگاه اجرایی اختصاص داده شد، تا از این به بعد شامل تخصیص بودجه شوند.

وی تاکید کرد: این موضوع در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

معاون فرماندار ملارد ادامه داد: بر این اساس دهیاری‌های مشمول می‌توانند به صورت موقت، بعنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی شهرستان به منظور اجرای طرح های عمرانی بهره مند شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ذیل ماده یک قانون درآمد پایدار، داشتن درجه چهار به بالا و جمعیت بیش از یکهزار نفر و چارت سازمانی دهیاریها از جمله شرایط تخصیص شناسه موقت است.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha