۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85149979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: آبادان مهیای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است

آبادان - ایرنا - معاون استانداری خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: این شهرستان برای استقبال و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه، آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان عباسپور شنبه در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی آبادان اظهارکرد: زیر ساخت‌های لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی فراهم است.

وی افزود: با توجه به استقبال پرشور و باشکوه مردم آبادان در پذیرایی از زائران اربعین، امسال نیز مردم برای مشارکت در خدمات رسانی به شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی عظیم اربعین آمادگی دارند.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر استفاده همه ظرفیت‌های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) گفت: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی و از همه مهمتر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائران بهتر از سال گذشته خواهیم بود.

آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در آبادان فراهم شده است

عباسپور بیان کرد: تدابیر و پیش‌بینی لازم برای اسکان احتمالی زائران در این شهرستان اندیشیده شده و برای این موضوع از ظرفیت‌های دستگاه های اجرایی استفاده می‌کنیم.

شهردار آبادان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال از زائران اربعین گفت:بهسازی سرویس‌های بهداشتی در ورودی شهر، احداث مجموعه رفاهی در موقعیت مواکب آبادان واقع در شلمچه، احداث مجموعه خدمات رفاهی در میدان فرودگاه، خرید ۲ دستگاه یخ‌ساز سیار، تکمیل سایه‌بان و مه‌پاش در مرز شلمچه، خرید یک دستگاه کانکس یخچالی، خرید خودرو حمل زباله، خرید یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی و خرید یک دستگاه خودرو کمپرسی در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد.

یاسین کاوه‌پور بیان کرد: همچنین ۲ مضیف در ورودی از سمت اهواز و میدان فرودگاه بعنوان ایستگاه راهنمای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

شلمچه یکی از ۲ گذرگاه مرزی اربعین حسینی استان خوزستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha