۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85150040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقام به سبک مورینیو؛ آقای خاص از عضویت در هیئت فوتبال یوفا انصراف داد

تهران- ایرنا- سرمربی جنجالی تیم فوتبال آ.اس رم ایتالیا در واکنش به محرومیت چهار جلسه‌ای از همراهی این تیم در رقابت‌های اروپایی، از سمتش در هیئت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) استعفا کرد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، خوزه مورینیو، کمتر از دو هفته پس از آنکه به‌دلیل توهین کلامی به آنتونی تیلور، داور فینال فصل گذشته لیگ اروپا، چهار جلسه از همراهی رم در رقابت‌های اروپایی در فصل جاری محروم شد، از سمت خود در هیئت یوفا استعفا کرد.

رم در فینال فصل گذشته لیگ اروپا، در ضربات پنالتی شکست خورد و ویدئوهای منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌داد که مورینیو در پایان بازی به سمت تیلور رفته و به او توهین می‌کند.

گفته می‌شود مورینیو در ابتدا با ارسال نامه‌ای به یوفا نوشته است: ضمن تشکر از دعوتنامه شما برای عضویت در هیئت فوتبال یوفا، متاسفانه به استحضار می‌رساند که به قید فوریت، عضویتم در این گروه را لغو می‌کنم. شرایطی که در زمان عضویت به این گروه، قویا به آن باور داشتم، دیگر پابرجا نبوده و لازم می‌دانم که چنین تصمیمی بگیرم. خواهشمند است تصمیم اینجانب را به اطلاع الکساندر چفرین، رئیس یوفا نیز اعلام نمایید.

مورینیو باید چهار جلسه محرومیت خود را در دیدارهای مرحله گروهی فصل پیش روی لیگ اروپا پشت سر بگذارد.

یک روز پس از توهین مورینیو به تیلور، داور فینال و خانواده‌اش هدف اذیت و آزار کلامی هواداران رم قرار گرفتند. یوفا همچنین باشگاه رم را ۵۵هزار دلار جریمه و آنها را از فروش بلیت در نخستین بازی خانگی فصل جدید لیگ اروپا منع کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha