۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85150061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای هفت هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی خوزستان هدفگذاری شده است

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: برابر با هدفگذاری های انجام شده، این نهاد حمایتی در تلاش است تا در سال جاری زمینه اهدای هفت هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را فراهم کند.

جمال شیبه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال هیچ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد در انتظار دریافت خدمات مربوط به جهیزیه نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد افزود: جهیزیه شامل کالای اساسی و ضروری زندگی مانند تلویزیون، فرگاز، یخچال فریزر، جاروبرقی و تعدادی وسایل دیگر است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهارکرد: خدمات اشتغال به زوج‌های جوان شامل مشاوره شغلی، استعدادسنجی، حرفه‌آموزی، کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و همچنین در اولویت قرار دادن پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

شیبه گفت: برای ترویج امر ازدواج در بین جوانان از نیکوکاران تقاضا داریم در تامین جهیزیه با این نهاد حمایتی همکاری کنند. نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این نهاد اهدا کنند.

۳۰ خرداد تا چهارم تیر ماه به نام هفته ازدواج نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha